Vyzvedávejte všechny své zásilky 24 hodin denně

Vždy blízko - 2000 boxů s 200 000 schránkami
Pro všechny - vyzvednete u nás balíčky z Alzy i dalších obchodů

Nečekejte na kurýra, objednávejte do AlzaBoxu

Dostupné 24 hodin denně

Přizpůsobí se vašemu dennímu rytmu.

Bez kontaktu

Bezkontaktní doručení pro vaše zdraví.

Velmi jednoduchá obsluha

Pro balíček můžete poslat děti nebo babičku.
Jak otevřít schránku?

Šetrné k přírodě i městům

Jedno auto doručí do schránek až 2,2× víc balíčků. A jezdí i v noci.

Do pár minut u vás

Všechny boxy jsme umístili tak, abyste je měli po ruce.
Najděte si svůj nejbližší

Dobírka kartou na místě

Za zboží zaplatíte, až když ho opravdu máte.

Často kladené dotazy

Neotevřela se mi schránka, co mám dělat?

Zavolejte nebo nám napište na technickou podporu a vše vyřešíme.

Jak vyzvednout objednávku?

1. Na klávesnici zadejte kód pro vyzvednutí.
2. Vyzvedněte si balík a zavřete schránku.
3. Hotovo. Děkujeme a užijte si svůj nákup.

Kdy mi bude zboží doručeno?

Aktuální informace o čase doručení naleznete při výběru AlzaBoxu v košíku.

Jak dlouho bude zásilka uložená v AlzaBoxu?

Dva dny od doručení. Poté se objednávka stornuje a vrací zpět. 24 hodin před vrácením obdržíte SMS a email o poslední šanci k vyzvednutí.

Co se stane s objednávkou, když si ji nevyzvednu v termínu?

Objednávka se stornuje, resp. dobropisuje. Peníze vám budou vráceny zpět.

Je uložení ve schránce bezpečné?

AlzaBoxy jsou střeženy alarmem a kamerovým systémem 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Měříme v nich teplotu, v zimě je vytápíme a v létě větráme, aby byly podmínky pro zboží v souladu s požadavky výrobců.

Když obsadím nákupem více schránek, platím stále jednu dopravu?

Ano, přepravu platíte vždy pouze jednou, nezáleží na velikosti zásilky.

Jak velký balíček se vejde do AlzaBoxu?

Maximální velikost řeší přímo systém v e-shopu. Pokud bude zboží objemnější, systém vám nedovolí zvolit možnost vyzvednutí v AlzaBoxu a nabídne nejlepší možnou dopravu.

Je možné sledovat zásilku? Dozvím se přesný čas doručení?

Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem odkaz, přes který můžete sledovat průběh objednávky a čas doručení.

Jak se dozvím, že je zásilka v AlzaBoxu? 

Po doručení obdržíte upozornění do aplikace nebo SMS zprávu s kódem. Schránku se zásilkou otevřete zadáním tohoto kódu nebo naskenováním QR kódu v aplikaci Alza.

Mohu přes AlzaBox vrátit nebo reklamovat objednávku?

Aktuálně nelze přes AlzaBox vrátit ani reklamovat objednávku. Tuto funkci pro vás připravujeme.

Jak probíhá platba? 

Za doručené zboží je možné zaplatit předem při vytváření objednávky nebo na místě platební kartou. Pokud není zásilka zaplacená, AlzaBox vás po zadání kódu vyzve. Platit můžete kontaktní i bezkontaktní formou.

Kolik stojí doručení do AlzaBoxu? 

Aktuální informace o ceně doručení naleznete při výběru AlzaBoxu v košíku. Cena za dopravné je standardně 69 Kč, v případě platby předem 49 Kč.

Nenašli jste odpověď?