Předvídatelně doručujeme zásilky, zlepšujeme a zjednodušujeme vyzvednutí zásilek pro zákazníky, optimalizujeme ergonomii pro kurýry a jsme technologicky připraveni na nečekané události.
Alfa a omega bezproblémového provozu je vyzvednutí zásilek zákazníky. Těm stačí vložit šestimístný kód, nebo sejmout QR kód ve své aplikaci. Žádný bluetooth, žádné párování, žádné komplikace, žádná překvapení.
Administrátorská konzole a náš tým podpory jsou mocné nástroje. Pro všechny případy jsou alzaBoxy vybaveny kamerami, ukládáme všechny události včetně neoprávněného otevření do logu, který je přístupný v konzoli. Podpora pro řešení událostí pracuje sedm dní v týdnu. Případné zákaznické reklamace tak vyřešíte velmi jednoduše.
Otevírání schránek přes QR kód je rychlé a bezkontaktní. Žádné čekání ve frontách, žádné otevírání dveří jednou rukou.
V případě poruchy dokáže zprovoznit každý box nejpozději do 12 hodin.